Produktspørsmål

På denne siden vil du finne ofte stilte spørsmål vedrørende våre produkter og garanti. 

Vi prøver alltid å gi så mye informasjon som vi har i produktbeskrivelsen.

Hvis du trenger mer informasjon om et produkt er vår kundeservice alltid klar til å prøve å finne det for deg! 💬

Du kan nå oss her, legg inn en lenke til produktet så vi er sikre på at vi finner riktig informasjon til deg.

 

Dersom det står «tomt på lager» vet vi dessverre ikke når en bestemt vare vil være tilgjengelig igjen. De varene som vi vet kommer inn på lager til en angitt dato vil være angitt som «forhåndsbestilling».

Bestillingen din blir pakket og sendt direkte fra et av våre lagre. 

Orderen din vil normalt bli levert innen 1-5 virkedager fra den dagen du mottar bekreftelsen på at varen blir levert. Vi tar sikte på å sende din bestilling påfølgende virkedag, men det kan ta opptil 48 timer før du kan spore pakken. 

Etter store salgskampanjer som for eksempel Black Friday, romjulssalg osv. vil leveringstiden i dagene etter være lenger enn normalt på grunn av den svært store mengden med pakker hos Bring og andre transportører. Derfor er det viktig at du er tålmodig og henter pakkene dine med en gang de ankommer på posten. 

Vær oppmerksom på at de fleste transportører bare ikke leverer i helger og på helligdager.

Har du ikke mottatt en orderbekreftelse eller står bestillingen din fremdeles som «under behandling»?  Les mer her.

Du kan finne transportøren sammen med sporingsnummeret på varene dine i ordrebekreftelsen. Hvis du har bestilt flere varer på samme ordre kan bestillingen bli levert til ulike tidspunkter. Det kan du lese mer om her.  

Ta kontakt med vår kundeservice dersom du ikke har mottatt bestillingen innen 1-5 virkedager under normale omstendigheter.

Levering til postkontoret

Når du handler hos Cosori.no er det gratis å få pakken levert med mindre du velger hjemlevering, og det er ditt valg hvilket postkontor du ønsker at pakken din skal leveres til. Du vil motta varsel på e-post og tekstmelding direkte fra transportøren så snart pakken er klar for henting. Husk å ta med sporingsnummer for å hente pakken.

Hjemlevering

Du kan også velge å få pakken levert på døren, kostnaden variere ut i fra hvor i landet du befinner deg, og følger transportørens satser. Du kan velge adressen du ønsker at pakken skal leveres ved utsjekking. Du vil motta en e-post eller tekstmelding direkte fra transportøren så snart pakken er på vei til levering.

Leveringsmetoder

I Norge vil pakken din vanligvis bli levert med Bring, men det er også mulig at pakken sendes med f.eks DHL Express, Fedex, PostNord eller UPS under særegne omstendigheter. Du vil alltid få beskjed om hvilke transportør bestillingene dine sendes med.

Foreløpig er det kun mulig å motta produkter kjøpt på Cosori.no til en adresse i Norge. Dessverre er det ikke mulig å bestille fra en av våre andre plattformer i Skandinavia til Norge.

Hvis du har kjøpt flere produkter under samme bestillingsnummer, kan det noen ganger forekomme utsolgte varer eller at du har forhåndsbestilt et produkt. Dermed vil deler av din bestilling kunne bli sendt separat.

Vi vil alltid informere deg om hvilke produkter som har blitt sendt, og hvor du kan spore forsendelsene dine. 💌 

Hvis du trenger hjelp med å finne ut hvor pakken din befinner seg så må du bare ta kontakt med vårt kundeservice team. Vi hjelper deg gledelig.

Når du bestiller på Cosori.no sender vi vanligvis din bestilling med Bring ved å bruke leveringsmetoden du valgte da du bestilte. 

Vi kjenner alle til følelsen av å vente på en bestilling man har sett frem til å motta, så vårt team prøver alltid å sende av gårde din bestilling så raskt som mulig! 🚛 Vi anbefaler derfor å dobbeltsjekke en ekstra gang at opplysningene du legger inn er korrekt. 

Du vil alltid bli informert om ordrebekreftelsen din hvis det har skjedd en endring av transportør. 💌

Hvis du har valgt pick-up-point og pakken ble levert hjem til nærmeste postkontor, må du gjerne ta kontakt med vår kundeservice.